ANEN encapçala la representació espanyola al Xina International Boat Show 2011 (CIBS)
 
400 expositors directes de més de 20 països, 5 pavellons d'exhibició, 32.000 m2 de superfície expositiva i més de 300 embarcacions

18/04/2011
 
China
Una important cita comercial que s'ha celebrat del 14 al 17 d'abril al Shanghai International Exhibition Center, en ple cor financer i del luxe de la capital comercial del gegant asiàtic. Es tracta del "CIBS China International Boat Show 2011", el principal saló del sector nàutic al continent asiàtic i la principal porta d'entrada comercial per al sector a Xina, el major mercat de consum del planeta.
 
"Amb una classe mitjana i alta que creix cada any, i amb un nombre de milionaris major que a l'existent en cap país d'Europa, qualsevol empresa que ignori el mercat xinès està abocada al risc de no maximitzar el seu rendiment ni oportunitats de mercat. Xina és el gran mercat de consum del planeta i CIBS 2011 el punt de trobada de professionals, entusiastes, clients, proveïdors i premsa del sector nàutic en aquest mercat", asseguren els experts.
 
És sabut que tot el que arriba de Xina adquireix connotacions de rècord i el Xina International Boat Show no serà menys. Algunes de les xifres d'aquest any són 400 expositors directes de més de 20 països, 5 pavellons d'exhibició, 32.000 m2 de superfície expositiva i més de 300 embarcacions exposades tant a les zones externes del recinte com al Shanghai Yacht Club a la vora del riu NangPu. Destaca també l'increment en el nombre de visitants i compradors registrats (entorn del 36% més respecte a l'edició anterior de 2010), la qual cosa sense dubtes és un fidel reflex del clima comercial i del creixement sense precedents de l'economia i els sectors de luxe o lifestyle, entre molts altres.
 
Així ho han entès també les empreses espanyoles que han anat aquest any al saló en un moment econòmic com l'actual en el que la recerca de nous mercats es fa imprescindible. Aquesta és la raó per la qual l'àrea d'internacionalització d'ANEN es troba immersa en l'execució del Pla de Promoció Exterior del Sector Nàutic per a 2011, que va arrencar el passat mes de març al Saló Nàutic Internacional de Dubai i que té ara a Xina la seva nova parada.
 
Així, al Saló Nàutic Internacional de Shanghai (CIBS 2011), ANEN ha encapçalat, sota l'auspici de l'ICEX, la representació espanyola de la indústria nàutica, que va estar constituïda per les empreses Aitamar, Astondoa, BYD, LKS Diara Design-Acubens, Lema, Menorquí, Oceà Yachts i Splash Catamarns, que es van unir en l'exposició a altres grans marques internacionals com Bénéteau Group, Ferretti Group, Azimut-Benetti Group, Brunsvic Group, Sunseeker, Princess, Jebsen Bahrfuss; així com grans gegants locals com Shanghai Double Hapiness, Changzhou FRP, Wuxi Dongfang, Zhuhai Sunbird, Zhuhai Jianglong, Xiamen Hansheng, Shanghai Yihong, Guangzhou Minhua, i molts més.

 
SBC /ANEN / Todoregatas.com

OPINA - TORNAR