La veu de la ACPET als mitjans de comunicació
 
En els últims mesos el sector nàutic ha aconseguit fer-se sentir de manera més notable en alguns mitjans de comunicació. A poc a poc anem sortint de l'anonimat comunicatiu i estem aconseguint expressar les nostres opinions respecte a multitud de temes que ens afecten de manera directa, fet que s'ha ratificat clarament en l'editorial publicat a La Vanguardia un cop finalitzada la 49a Edició del Saló Nàutic Internacional de Barcelona.
 

Captura 2010-11-18 19-05-43
L'ACPET a través del seu gabinet de comunicació està aportant el seu gra de sorra en aquest àmbit. Des de llavors hem sabut defensar-nos en temes tan importants com el de la nova llei de ports i el respectiu increment de les taxes portuàries o la polèmica de la falta de sorra a les platges. També s'ha publicat en els mitjans el nomenament del nou president de l'Associació, Tomás Gallart, i recentment la notícia de la presentació al Saló Nàutic del Pla Estratègic de l'ACPET.
 
No cal oblidar que és molt important fer arribar a l'opinió pública els interessos que defensen els ports esportius en el conjunt de Catalunya i d'Espanya. D'aquesta manera també aconseguim que el propi mitjà de comunicació creï un debat d’opinió com el publicat el passat mes d’octubre a La Vanguardia en el que es tracta el tema de l'erosió de les platges (pot consultar-se en el Portnews “Octubre nº23”). Recentment (14/11/2010) el mateix diari va publicar en el seu editorial un article sobre la importància del sector nàutic a l'economia espanyola que mostrem a continuació.

 
“La indústria nàutica és un sector important de l'economia espanyola. Aporta 5.500 milions d'euros al producte interior brut i ocupa a 115.000 treballadors directes i indirectes. A més d'aquesta realitat, la nàutica té encara un ampli marge de creixement.” / La Vanguardia 14-11-2010

Editorial Náutica 14-11-2010


SBC /ACPET

OPINA - TORNAR