El Port de Sitges-Aiguadolç llença una forta campanya de publicitat als principals mitjans catalans
 
Es vol potenciar el port en el seu conjunt, des de la gran oferta gastronòmica, cultural i d’oci fins a la nàutica, per tal d’apropar el port a tots els ciutadans
 
28/05/2012

El Port de Sitges-Aiguadolç està present als principals mitjans de comunicació durant més de tres mesos amb l’objectiu de promocionar les seves instal·lacions i d’apropar el port a tots els ciutadans.
 
Des del Port s’aposta per la promoció en un moment econòmic complicat, degut a que la oferta que ofereixen les seves fantàstiques instal·lacions van molt més enllà de la nàutica. Es vol potenciar el port en el seu conjunt, des de la gran oferta gastronòmica, cultural i d’oci fins a la nàutica, aprofitant la seva posició geogràfica privilegiada ja que es troba a la població de Sitges a tocar de Barcelona, i també la recent inauguració del nou Eix Diagonal. Es vol comunicar el missatge de que el Port de Sitges és el port de tots.
 
La campanya desenvolupada pel Port de Sitges consisteix en estar presenten els principals mitjans catalans. Des de anuncis de televisió en un dels programes líders d’audiència en Prime Time, ‘8 al dia’ amb Josep Cuní entre les 21h i les 22h durant dos mesos, passant pels principals programes de radio en hora de màxima audiència entre les 7h i les 10h, a ‘El Món a RAC1’ amb Jordi Basté (a nivell de Catalunya Central) i el ‘Fricandó Matiner’ a RAC105 amb Vador Lladó (a tot Catalunya) amb promocions dins del propi programa. També diversos reportatges al suplement d’oci dels divendres del QFEM? del diari La Vanguardia, amb descomptes i promocions per als subscriptors, i sense deixar de banda una forta campanya online.

Com diu l’eslogan: “Port de Sitges-Aiguadolç, l’estimaràs!”

Veure l’espot de TV


SBC-Port de Sitges-Aiguadolç

TORNAR