Acpet – Port News

Marinas de España inicia la seva nova marxa cap a la promoció del turisme nàutic

 Breaking News

Marinas de España inicia la seva nova marxa cap a la promoció del turisme nàutic

Marinas de España inicia la seva nova marxa cap a la promoció del turisme nàutic
juny 23
12:08 2021

Albert Bertrán, President de l’ACPET i Vicepresident de Marinas de España, durant la presentació va compartir les dades d’un informe recent sobre l’economia blavaCaptura de pantalla 2021-06-30 a las 10.32.12

En el marc del Palma International Boat Shpw la Federación Española de Asociaciones de Puertos Deportivos y Turísticos ha presentat la seva nova marca, Marinas de España. 180 ports esportius i turístics, que ofereixen més de 46.000 amarraments i una gran oferta d’activitats nàutiques integren Marinas de España. El seu President, Gabriel Martínez ha ressaltat que “aquesta marca neix de l’evolució del sector durant els últims anys i del treball que s’està fent per a internacionalitzar els nostres ports. Aquesta marca ens posiciona i identifica a tot el món. Hem iniciat una nova etapa de compromís ferm i decidit per la sostenibilitat del sector, tant en les marines com en la navegació i en les diverses activitats que es realitzen per a servir de referent a la societat com un actor compromès amb la preservació”.

El sector aposta perquè la nàutica d’esbarjo sigui baluard de la protecció i conservació la mar, començant per impulsar aquells estudis necessaris per a enfocar els problemes reals de la mar per a poder aportar les solucions. “Des de Marinas de España estem convençuts que el nostre sector ha de ser el referent de l’estudi i la conservació de la mar, de les seves aigües i espècies. Quant millor estigui la mar, majors oportunitats s’obren per a gaudir d’aquest medi natural tan especial”, ha assenyalat Gabriel Martínez.

En aquest sentit, Albert Bertrán, Vicepresident de Marinas de España i President de l’Associació Catalana de Ports Esportius i Turístics (ACPET), ha compartit les dades d’un informe recent sobre l’economia blava, realitzat per la Unió Europea, en el qual s’assenyala que és una de les principals economies d’Europa. “El futur està en la biotecnologia i la bioeconomía blava, sectors tots dos en creixement”.

Per part seva, Manuel Jiménez, delegat de la Comissió de Turisme de Marinas de España i president de Marinas de Andalucía, ha assegurat que “som conscients del potencial d’aquest segment i la demanda que genera. Els ports esportius i turístics som un producte en si mateix. Espanya disposa de molt bones opcions dins del panorama internacional i d’aquí la importància de la nostra nova marca”. Jiménez també ha dit que “hem de treure profit de la fortalesa de l’efecte desestacionalitzador. A Espanya es pot navegar fins i tot a l’hivern  i estem molt a prop dels països d’origen. A més de la seguretat jurídica i sanitària que oferim. Estem en la línia per a realitzar una bona promoció sota aquesta marca i així aconseguir els objectius d’accedir als nous clients que ens està portant la nàutica”.

/ ACPET-Marinas de España

Share

About Author

SBComunicacion

SBComunicacion

Related Articles

ACPET NEWS nº 165 – març 2024

Regístrate

May 2024
M T W T F S S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031